søndag 7. mars 2010

Søndag's tur..
I dag tok vi med oss hundene å gikk en god tur rundt i nabolaget , va nedom Heimdal sentrum før vi satte snuten hjemover igjen.
Hundene snusa rund og kosa seg i den fine tempraturen som er ute nå..

Når vi kom tilbake igjen slapp vi hundene bak om blokka på den gammel fotballbane som er der.
Så de skulle få herje litt fra seg..
Aragon storkosa seg og han sprang som en gaal rundt..
Diezel derimot er fornøyd så lenge han får gå rund å snuse og Aragon lar han være.
Hehe Aragon syns det er veldig gøy å terge Diezel da han sjelden tar igjen.

 Pappa prøvde å trene litt innkalling på Aragon innimellom leken.
Å det er ikke bare bare å få kontakt med den gutten når han herjer rundt
Men han kom på en del kjappe mens noen tok sin tid.
Aragon kan vist han vil ..

Så tok jeg å stakk å gjemte meg et stykke unna for å se om Diezel klarte å finne meg.
Plystra på han mens jeg satt bak en bil og det tok ikke lange tiden før han var der.
Flinke gutt'n.

Men når jeg gikk fram å bort til resten så fant Diezel noe intressangt.
Uten at jeg helt hadde fått med meg va han drev med.

Jauda han hadde funnet seg blaut bæsj som han gnudde seg i.
Tok ikke langt tid før Aragon var borte å prøvde litt han også.
Begge kom tilbake som 2 fornøyde gutter som stinka bæsj..
Hærlig.

Da fant vi ut at det var påtide å gå inn .
Kom inn kasta begge gutta i dusjen for å få bort det griseriet de hadde kosa seg i.
De ble rene og lukta godt begge 2 etterpå..

Så nå ligger de å sløver på sofaen..


Ha en fortsatt fin søndag..

Ingen kommentarer: